Pages

thanks for visit me!

Monday 26 December 2011

Waiting SomeOne Special




Ya  Allah... sekali lagi aku rindu dengan lelaki yng di nanti namanya Fareez....
tapi sampai bila kah aku nanti kan dia untuk mnjdi psangan hidup yang kekal hingga ke syurga???
aku dah jatuh cinta kat dia.. tpi dia.. arhh aku tak taw lah klau dia tu ada hati kat aku ke tak.... semua tuh Allah je yang taw... 
yang pnting skrg.. aku msti truskan hidup dn blajar dgn bersungguh2 agar impian yang di angan akan mnjadi knyataan bkn hangat-hangat taik ayam pulak!... InsyaAllah..... 
Btw..Aku hanya bleh berusaha dan pasrah apa jua takdir yng Allah tntukan pda diriku ini...
klau seandainya dia tak ade hati kat aku,apa kan daya aku tak bleh mmaksa drinya mncintaiku...
coz... cinta yng aku mau cinta yng ikhlas n redha dan bukan kerana cinta simpati dri dia,,, apa pown keputusan fareez aku respect dan redha.. :)
klau bleh cinta itu biarlah kekal hingga ke syurga... pembaca pown nak cmtu kan? hehe... 





haaa... lgu kat atas nie.. xtually lgu antara dia dan aku... biasalah.. lgu nie pnuh makna bgi aku taw... sometime bgi semangat kat aku jugak... hehe
 oohh dear fareez... I Will be right here WAITING for you~~~ no matter how long... 

No comments:

Post a Comment