Pages

thanks for visit me!

Saturday 24 December 2011

i miss you? Opss! ^,^'

                                       Jika diikutkan hati nie betapa aku merindui insan yang ku cintai...
      sedang ia tak penah membalas cinta ini.. Apapun aku redha atas segala takdirnya dan aku sentiasa merindunya... siapakah jejaka itu? hanya Allah SWT je yang taw~

                             Aku tak boleh biarkan rindu kepada manusia terus2 menyelubungi diri ini.. Iyelah... seperti kita taw merindui sesama manusia yang melampaui batas akan membawa kemurkaan daripada ALLAH... asaesungguhnya yang berhak dirindui sepenuhnya adalah ALLAH SWT... dia lah yang mencipta kita dan kerana dialah yang memberi rindu kepada diri kita...

                >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

                   i did miss someOne..hem rindu sangat2!..sabarlah duhai hati....T_T




lagu ni saya dengar kalo saya rindu dia,sbb lagu ni buat saya makin rindu dia..erk..memang x patot..tapi saya suka,bila dgr lagu ni saya teringat dia,saya kenang segala apa yang yang dibuat kat saya mcm bgi nasihat cmtu..semuanya untuk kebaikan saya..buat saya lagi semangat,samangat untuk kembalikan semula ape yang diadah buat kat saya.. saya akan menunggunya...Amin ya Rabb..makbulkan angan2ku..

i miss u so much! yes U! my superMen..^^,

No comments:

Post a Comment