Pages

thanks for visit me!

Saturday 12 May 2012

kisah seorang gadis ^,^

Assalamulaikum...

Hari ini aku duduk di ruang yang selesa keseorangan, melihat gelagat odan ragam orang yang lalu-lalang.hehe kadang-kadang melayan costumer  kalau ada. Aku bekerja setiap minggu untuk mencari rezeki, iyelah, orng tua aku bukannya mempunyai kerja yang tetap.. jadi, aku bekerja untuk meringankan beban orang tua, lagi pun banyak peralatan sekolah yang aku kena beli, biaselah pelajar sekolah perlu mempunyai peralatan yang cukup, susah juga kalau nak pinjam dengan kengkawan..hihihi...

Belajar sambil kerja bukan lah senang, tapi kalau seseorang itu pandai dalam pengurusan masa insyaAllah setiap urusan akan berjalan dengan mudah. selain itu, jangan lupa untuk berdoa kepada yang Esa bagi meringankan segala beban dan urusan kehidupan.

Tahun ini, merupakan tahun yang sangat sibuk, banyak aktiviti wajib ikut. maklumlah tugas seorang ketua pengawas bukannya senang malah perlu memastikan semua yang berkaitan perlu dilakukan dengan lancar, mengarah sana sini,   urus pasal kem dan yang lain-lain program tahunan. oleh sebab itu, kokurikulum perlu diimbangkan dengan akademik, agar prestasi pelajaran tidak merosot.

tahun ini, merupakan tahun terakhir aku memakai baju sekolah,, horaiii!! hehe, dan akan menduduki exam juga, jadi, aku mohon agar para pembaca mendoakan aku mendapat keputusan yang terbaik.

Terima Kasih! <3

No comments:

Post a Comment